محل تبلیغات شما


دیدار تیم‌های والیبال ایران و آرژانتین - لیگ جهانی والیبال

بر اساس پژوهشی در حوزه جامعه شناسی ورزشی و علوم ارتباطات، نقش موثر رسانه بر محبوبیت والیبال ایران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، " بررسی جامعه شناختی نقش رسانه بر محبوبیت والیبال " عنوان رساله کارشناسی ارشد امیرداود کمالی در رشته جامعه شناسی بود. این پژوهش که با مطالعه موردی جوانان شهر تهران در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز انجام شد، با بهره بردن از مفاهیم کلیدی نظریاتی چون رضایت و خشنودی از ویندال هال، کاشت از جرج گربنر، سرایت دهنده از کاپلا، برجسته سازی از شاو و . به بررسی نسبت شاخص‌های رسانه‌ای چون اطلاع رسانی کافی در مورد والیبال و نوع گزارش های حرفه ای بر محبوبیت و گرایش به ورزش والیبال پرداخته است.
کمالی در این پژوهش از اجتهاد علمی دکتر اصغر مهاجری به عنوان استاد راهنما و دکتر عالیه شکربیگی استاد مشاور بهره برده است.
یافته های این پژوهش ثابت می‌کند، بین احساس سودمندی ورزشی و گرایش به ورزش‌ والیبال، رابطه معناداری وجود دارد. بین تماشای برنامه‌های تخصصی والیبال  و گرایش به ورزش‌ والیبال نیز رابطه معناداری وجود دارد.
این پژوهش پیش بینی می‌کند که به ازای افزایش یک واحد تغییر در "اطلاع رسانی کافی در رسانه ها در مورد رشته ورزشی والیبال" به عنوان متغیر مستقل، گرایش به والیبال به عنوان متغیر وابسته به اندازه ۲۴ درصد تغییر خواهد کرد.
همچنین به ازای افزایش یک واحد تغییر در نوع گزارش های حرفه ای والیبال، محبوبیت این ورزش به اندازه ۴۶ درصد تغییر خواهد کرد.

دومین جلسه تدوین استاندارد توپ فوتبال برگزار خواهدشد

اولین جلسه تدوین استاندارد توپ فوتبال برگزار شد

رشیدی: تحریم ها برای صنعت نساجی و پوشاک فرصت است

والیبال ,محبوبیت ,گرایش ,رسانه ,تغییر ,پژوهش ,گرایش به ,بر محبوبیت ,این پژوهش ,به عنوان ,رسانه بر ,درصد تغییر خواهد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

nirincudent «ابومسلمی ها» هواداران باشگاه ابومسلم خراسان، وبگاه رسمی فایل اوکی مرجع فروش و خرید انواع پایان نامه ، تحقیق ، مقاله ، پروژه ، ترجمه ، پاورپوینت ، انواع طرح های کسب و کار و ... آموزش آدامز ریل روستای من آل کبود formetualan gobbdumbgavis kramorglosle تست قالب 6 کسب درآمد از اینترنت | همکاری در فروش شارژ